Painter

Kundeservice hos DIGITAL2

Produkt forespørgsler

Når du vælger at kontakte os eller handle hos Digital2 så husk at vi rådgiver om og forhandler standardsoftware og specialsoftware.

Ofte vil der være behov for at dele links til sider, produkter, downloads, instruktioner osv. Det giver derfor meget sjældent mening at ringe til os i disse sager. Årsagen er i sin enkelthed at links kan være meget lange og komplicerede at læse op over telefonen, risikoen for fejl er for stor.

Vi anbefaler derfor altid at starte med at kontakte os via. e-mail hvis du mangler vejledning eller links til noget som du ikke umiddelbart kan finde på vores hjemmeside.

Sådan handler du hos os

For at foretage et køb på DIGITAL2.dk skal du igennem følgende trin:

1. Find den eller de varer du ønsker – tryk på “Læg i kurv”.
2. Gennemgå bestillingen og tryk på “Fortsæt til betaling”.
3. Indtast oplysninger afhængig af om du er privat, erhvervskunde eller offentlig institution.
5. Godkend vores handelsbetingelser.
6. Tjek at alle oplysninger er korrekte på den sidste opsamlingsside og godkend købet.

Login til kundecenter.

I kundecenteret vil du kunne finde dine login oplysninger, dine stamdata, eventuelt CVR og EAN nummer, samt dine tidligere ordrer. Du har også har mulighed for hurtig genbestilling.

Log ind til kundecenter her.

Få hjælp til dit køb.

Hvis du er i tvivl om hvilket produkt du skal vælge så er du velkommen til at ringe eller skrive til os. Vi kender de produkter, variationer og dets kombinationer rigtigt godt, det kan være at vi lige skal undersøge det lidt nærmere men generelt kan vi hjælpe med det samme.

Du kan med fordel navigere til det produkt du har spørgsmål til eller et produkt der er relateret og så benytte funktionen “Stil et spørgsmål”. På den måde kan vi automatisk se hvilken side du befandt dig på.

Produktsupport og teknisk hjælp.

Hvis du har købt et produkt af os som vi forhandler så yder vi almindelig produktsupport uden beregning. Almindelig produktsupport kan du læse mere om på siden “Produktsupport“. Teknisk support skal normalt rettes direkte til producenten. Udvidet telefon eller fjernsupport beregnes til timepris.

Ordrer og kundecenter.

Hvis du ønsker at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, kan du logge ind på siden eller sende en e-mail til info (a) digital2.dk

Send en e-mail til os 24/7

Hvis du vil sende en e-mail til os så kan du gøre det hele døgnet rundt. Gå venligst til kontakt DIGITAL2. I almindelig kontortid sidder vi klar til at besvare dine spørgsmål og vil normalt svare omgående tilbage, eller inden for ganske få timer. Uden for åbningstid, i weekender og på helligdage vil vi normalt besvare dine henvendelser inden 1 dag.

Ring til os

Hvis du vil ringe til os kan du finde telefonnummeret på siden kontakt DIGITAL2.

Telefontid

DIGITAL2.dk er en e-mærket webshop, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os.

Du kan kontakte os på 70777301 (09:00 – 16:00) eller på info (a) DIGITAL2.dk som vi besvarer inden for 1 time på hverdage.